inget jag gör om

Dagen igår va vääääääldigt seg. Inte för att Kicken och jag lanade. Vi spelade uphill rusch och va inne på facebook och annat och byte musiken när de gick ;) Vi kollade ju även film och försökte sova. Kicken lyckades ju, men jag sov ingenting. Iaf lyckas vi klara av natten men vi va väldigt trötta. Första bussen gick vid sju. Den missade vi. Sen nästa buss gick vid åtta. Vi kom med den utan att betala (det gick inte så vi skulle göra de på nästa buss efter som det va byte) Men när bussen kör ner i mbla ser jag den vi ska med köra ifrån mbla. Suck. Vi går av bussen och sätter oss och fryser. Som tur är bor ökke i närheten så jag råkar ringa och väcka honom ;) FÖRLÅT ÖKKE! Så vi gick hem till honom och somnade där en stund ;)

Iaf kommer nästa buss vid elva och vi kommer med den och hem. Stannar på Hasses och äter efter som vi va extremt hungriga! Sedan för vi skjus hem. Sov från två till sex och då kom Maja :) Vi kollade dirty dancing (vilken jag tyckte va lite seg men den va bra) Sen kollade vi finall call och OMG va bra den va! Det är en film ni verkligen måste se!

Nu ska jag ta och göra mig lite frukost och sen blir det ta det lungt här hemma :) CIAO
Dagbok. | |
#1 - - Bruniuz:

Duktiga ni e då ;D

Upp