Hello brownie

Jag har funderat hur mycket som helst på att färga håret. Färga de mörkt. Mörk brunt. Så idag tog jag tummen ur röven och ....



....färgade håret i photoshop. Jag var bara tvungen :) Det är lite konstig brun färg. Men jag är ännu mera pepp på att färga de nu! För övrigt är den högra bilden inte redigerad ett dug. Men den vänstra har jag ju ändrat en del på :)

Ni måste säga vad ni tycker. Tänk inte på hur just den bruna ser ut. Utan just en vanlig brun hår färg! Tyck till!
Okatigoserat. | |
#1 - - öö:

sjukt fint blev det!

#2 - - Elsa - Fotoblogg:

sv: hihi jo de skulle jag väl kunna men jag tyckte du lyckades så bra själv beroende på bilderna i ditt inlägg ;) <3

#3 - - Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]:

Jag tycker du ska färga det. =)

#4 - - emelina:

Trodde först de va färgat på riktigt och tänka skriva, de blev ju skitsnyggt :) höhö men färgar du de så blir de vrålsnyggt är jag nästan säker på! kraaaaamis



svar: Tuusen tack du!

Här är en länk, dock ska du ju ändra och skriva in min mejl osv beroende på vart du vill att mejlen ska skickas. Du sa att ja inte skulle skriva designa din blogg, men här står de precis hur du gör: http://www.designadinblogg.se/2009/june/skapa-ett-mailformular-for-kontakt.asp



Länk iaf:

<form action="http://www.formmail.se/send/" method="post">

<input type="hidden" name="FM:ToEmail" value="din{at}emailadress{dot}com" />

<input type="hidden" name="FM:Redirect" value="http://dinsida.se/tack.htm" />

<table>

<tr>

<td><b>Namn:</b></td>

<td><input type="text" name="FM:FromName"/></td>

</tr>

<tr>

<td><b>Epost:</b></td>

<td><input type="text" name="FM:FromEmail"/></td>

</tr>

<tr>

<td><b>Ämne:</b></td>

<td><input type="text" name="FM:Subject"/></td>

</tr>

<tr>

<td colspan="2"><b>Meddelande:</b></td>

</tr>

<tr>

<td colspan="2"><textarea name="Meddelande"></textarea></td>

</tr>

<tr>

<td colspan="2"><input type="submit" value="Skicka!"/></td>

</tr>

</table>

</form>

#5 - - Anonym:

riktigt nice faktiskt :)

nice PH

Upp