I MITT GAMLA RUM.

Saknar min fotovägg som jag hade hemma i mitt rum. Lämnade kvar den så tanken va att jag ska göra en liknande vägg här i lägenheten. Behöver bara välja vägg och skriva ut nya bilder. Tyvärr har min hårdisk gått sönder så jag håller tummarna och ber till gud att pappa kan laga den annars är det miljoner bilder som försvinner!! Vill inte tänka den tanken så jag väntar på att få tillbaka den så jag kan skriva ut bilderna.
 
Dagbok. | |
#1 - - Joy Wagner:

så fint med alla bilder på väggen.. håller själv på här hemma!

kika gärna in på www.msjoywagner.blogg.se

Svar: Tackar! inredning är ju bland de roligaste som finns :)
Emelie Nordquist

#2 - - Joy Wagner:

de är de verkligen :)

#3 - - Mathilda:

Grymt snygg fotovägg!
Och det är hemskt när hårddiskar lägger av, jag har två backupdiskar & en med pågående arbeten!

Svar: Jag vet ju en som också kommer skaffa minst fem backupdiskar, jaaag :)
Emelie Nordquist

#4 - - lindal:

fint!:D

#5 - - MATILDA:

fint!

#6 - - ida foto. ♛:

så fin fotovägg!!

Svar: Tack fina du! :)
Emelie Nordquist

#7 - - aina [fotoblogg]:

Jättefint :)

#8 - - elin stridh:

fotoväggar är fint :D

#9 - - Josefine:

älskar fotoväggar som den där :)

Svar: Så kul att se massa roliga ögonblick hela tiden, så tack :)
Emelie Nordquist

#10 - - Fotograf Maria Carlsson:

Åh så snyggt et var!

Svar: tack :)
Emelie Nordquist

#11 - - Evelina:

Häftig!

Svar: Tack!
Emelie Nordquist

#12 - - Linafoto:

Svar: Tack snälla du :)

#13 - - Simon G:

Åh vilken fin fotovägg! :)

Svar: man tackar! :)
Emelie Nordquist

Upp