HOW TO DO/

Till dig Thea! Och ni andra som undrade hur man gjorde. Min iMovie version har tyvärr ingen speed funktion, men de ska jag snart fixa, kan bli lite segt vissa delar.

edit:
glöm inte låta nagellacket torka innan ni fortsätter!
måla även på ordentligt med genomskinligt lack, annars försvinner texten.
Naglar. | |
#1 - - ellen:

åh vad häftigt - det där ska jag prova!

ingen i min familj använder linser kan man istället använda typ ammoniak eller något? KRAM

#2 - - emmawagenius:

sv: Trodde inte att jag skulle våga heller, haha :')

#3 - - en cool en.:

tack emelisien, men de är ju exakt så jag gör men de funkar ikke :c men tredje gången gillt kanske dåe? kan ju hoppas :)<3

#4 - - Isabella (tinkerbella.blogg.se):

Svar: Haha vad roligt :D Tycker det är kul när man gör något roligt av sina skolfoton :)

#5 - - elin:

Vad är det för vätska du använder? :)

#6 - - emelie:

Sv Elin: Linsvätska

Upp