SOMMAR OCH SOL.

Hej mina vänner! Vad har jag hittat på sen studenten denna sommar. Förutom jobbat så har jag hunnit med en del. Har ju självklart firat midsommar då det spelades brännboll och kubb och avslutades med grillning och festligheter in på småtimmarna. Jag har pallat jordgubbar och träffat på en liten mysig ekorre. Åkte till köpingsvik på en liten roadtrip med Simon och Kajsa och solade och hade trevligt. Cyklat till Björket och dagen efter haft korthäng varje vecka. Firade även SSG:s 50 års jubileum på Björkvallen och kollade på bykamp med en fotbolls tunering. Fått höra Finn Zetterholm och Ewert Ljusberg prata på Snuskafton. Jag har suttit på Seasalt kitchen och lyssnat på live musik. Kollade kvartsfinalen i dam-EM mellan Norge-Spanien på Guldfågelnarena med mitt hjärta. Och sist men inte minst har jag blivit ett år äldre. Men sommaren är inte slut än. I helgen har jag en bokad tur till Göteborg med Simon, Matilda och Jens. Det blir en dag på Liseberg, och en tur på stan.
 
 
 
Dagbok., Festligheter. | |
Upp