Lördagsfrulle.

 Gjorde egna crossianter imorse. La i nutella så det blev extra goda och onyttiga. Och gott var det. Har nu precis kommit hem från Simons fotbollsmatch och ska göra iordning lite middag. Sen sticker jag vidare mot inflyttningsfest hos Adriana.
Dagbok. | |
#1 - - Anonym:

SÅÅÅ GOTT!! Blev också sugen å

#2 - - Jennifer sassi:

ÅÅÅÅÅHH så gott blev också sugen på det ! När jag var i Frankrike 2013 så åt jag ser nästan hela tiden så otroligt gott är det! Annars hur mår du ? Själv mår man inte bra och hoppas på att må bättre snart. Det finns en film jag vill rekommendera till alla , väldigt rörande och bra film. Har du sett den ? Ifall inte kolla på den senare kika gärna förbi bloggen och skriv dina tankar och vad du tycker om den!
Jag önskar dig en trevlig lördag :)
Kram

#3 - - Emma:

ser gott ut! :D

#4 - - Emma:

Det förstår jag!

Åh tack så mycket :D

#5 - - Caroline:

Muuums!

#6 - - fashionbyelin.se:

Åh så gott!!

Upp