Sandvik dag 3 fort.

Nu kommer dom sista bilderna från Sandvik! Som sagt tog jag inge bilder på dag 4, bara städning och pakning då.
sandvik
Tog massa kort vid kvarnen, på rutchkanan & gungbrädan.
sandvik
Emma :)
sandvik
Härlig bild! (nu får ni ta och vrida huvudet)
sandvik
jag :)
sandvik

sandvik
Kicken :)
sandvik
Kicken & Jag (vrida huvudet gympa igen)
sandvik
Kicken & Emma
sandvik
Emma & jag
sandvik
Frida & Emma
sandvik

sandvik

sandvik

sandvik

sandvik

Sandvik

Sandvik

Sandvik
vrid huvudet :)
Sandvik

Sandvik
Samma blomma som över
Sandvik
Sen vågade Frida bada igen ;)
Sandvik

Sandvik
Blir mörkt så fort. sista bilden för kvällen ;)


Nu är alla bilder (inte alla, då hade de varit fullt!) som jag valt ut uppladdade :) Kolla på :)
Okatigoserat. | |
#1 - - Linn:

Fina bilder :D och lätt att two and a half men är bra :D

#2 - - Linnea [FOTOBLOGG]:

Hej! Tack.. Jo, det gör jag. Bara du säger hur du vill ha den, vilka färger och så där ;) Adda mig på msn om du har: [email protected]

Upp