SJUTTONDE APRIL.

Vill inte tjata om projektarbetet och min handledare men de är så extremt kasst att jag blir så sur! De var projektredovisning idag och det missade jag pga att min portfolio var inlåst i min handledares arbetsrum och han var i Stockholm, man bara tänk efter lite själv, hur ska jag veta att du åkte idag. Nej skit i mig och gör så att jag inte gör allt man ska pga du låser in grejerna. Förlåt men är så otroligt irriterad på denna läraren... Skönt att slippa honom om 68 dagar! Nu ska jag ta en liten promenad och hämta min cykeln vid hållplatsen och en tur förbi brevlådan och hoppas mina bilder har kommit. Får ju passa på när det är så härligt väder ute! 
Foto.porträtt. | |
#1 - - frukallgren.blogg.se:

kan nästan känna din frustration! Skulle blivit skogstokig om det hände mig :o

#2 - - Clara:

Fina bilder!

Upp