VI TOG FUCKING STUDENTEN.

Ååh vad underbar hela studenten var!! Dock är kläningen rätt förstörd.. Det allra första jag gjorde var att sätta mig i bilen så att kjedjorna i ryggen gick sönder, tappade sen en jordgubbe på den under frukosten. Båda på mindre än en halvtimme. Efter domkyrkan satte jag mig i bilen igen och den gick sönder. Lagade den självklart efter båda gångerna. Sen på flaket då.. trillade och lyckades sätta mig på de otroligt skitiga golvet. En stor brun fläck på röven. Nej jag hade inte den kläningen när jag gick ut på kvällen! På bilden till höger ser ni mig och Adriana som inte lyckades få upp våra konfettibomber, 3 av 3 misslyckades. Trotts alla missöden och fiaskon var dagen så jävla kul och vi har helt klart något att skratta om med våra bomber!
 
Dagbok., Festligheter. | |
Upp